Register immediately
View: 8117|Reply: 207
Print Prev. thread Next thread

Winners of "Time Leap!" Contest!

    [Copy link]

53

Threads

62

Posts

708

Credits

Administrator

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Credits
708
Jump to specified page
The Landlord

-Attention Survivors!-

We hope everyone is enjoying their holidays~

There were many amazing entries for celebrating RoS' 1 Year Anniversary by giving us a glimpse into the future ;) Some talented players even took the time to design completely new maps! Check below to see who the winners were.

Also, stay tuned for more events!


Gold Winners







Silver Winners
Entry
Winner
ITF\\\'Janrew
☣Dargio☣
exclusionist
SoftLess
㋡SeMper°Fi㋡
GnipGnipJao
❖ⒷⓁⒶⓏⒺ❖
ExG™8Finity
PhBugaReT
cнεεтσs♕нiᴅε


Rust Winners
Mithril-04
✭Dark☠DUCK✭
DIVILMYCRY313
•丹モ∨丹匕尺モメ•
Syzx
★wp★BeLeaf★
ᎧᴮᴱᵞHΣΣZU✯
Nightstep
NoWeL㈥
lAgentlMurdstone

Lucky Prize Winners

Ndulge
CrownFromPH
Tr7Rooster™
MarkSeyerPG™
☣Radio☠Active☣™
DimasSann
Kurumi Tokisaki
dark8888
ⓢⓟⓐⒸⓔⓇ
Krempy
VladimirMakarov
YoungLust
ᏇᏗᏒ•David™️
♦☯ČĄṨ☯♦
CheekyLoud
Buangit
LC·ⓂⒶⒿ
Camper0113
ᵀᴴᴱ₁₀₀•Zen•ST
aΛavior™

Thank-you for your patience, rewards will be sent via in-game mail within the next week.


Watch more on the Facebook Page

-Rules of Survival Community Team

Reply

Use magic Report

67

Threads

566

Posts

1783

Credits

Elite Survivor

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Credits
1783
The Sofa
Post time 2018-12-5 06:22:23 | Show the author posts only
The "Sizzling Island" deserves first place.

Comments

There were many amazing entries for celebrating RoS' 1 Year Anniversary by giving us a glimpse into the future ;) Some  Details Reply Post time 2018-12-8 07:13
Reply Support Not support

Use magic Report

9

Threads

19

Posts

91

Credits

Lv.2 Fresh Member

Rank: 1

Credits
91
The Bench
Post time 2018-12-5 06:25:48 | Show the author posts only
Gratz winners... too bad i am not included haha

Comments

OMG,... Thanks much admin for appreciating my work! Thanks much, all the hard work, time and thinking is worth it! Gold winner here and Silver in Thanks Giving contest! looking forward to join the ne  Details Reply Post time 2018-12-8 07:09
⋎ƁàƤɦǫℳ€Ţ⋎
[img]https://i.imgur.com/DKFjr
Reply Support 0 Not support 1

Use magic Report

6

Threads

15

Posts

111

Credits

Lv.3 Junior Member

Rank: 2

Credits
111
The Floor
Post time 2018-12-5 06:37:06 | Show the author posts only
When will we get the Diamonds ^_^ Btw Thank you~

Comments

Hello! The diamonds will be sent within the upcoming next week. Have a nice day!  Details Reply Post time 2018-12-5 18:21
Reply Support Not support

Use magic Report

8

Threads

177

Posts

441

Credits

Lv.3 Junior Member

Rank: 2

Credits
441
5#
Post time 2018-12-5 06:41:36 | Show the author posts only
Yeah but she pirated her entry at Thanks Giving Event and she deleted from the winners list :D
Reply Support Not support

Use magic Report

3

Threads

20

Posts

175

Credits

Lv.3 Junior Member

Rank: 2

Credits
175
6#
Post time 2018-12-5 06:54:15 From the mobile phone | Show the author posts only
Oh my god, i have failed for this time to be a winner. Lol

Comments

Same , tfw you didnt go to school for 2 days to think of an idea and draw and explanations and you only got lucky winners well i guess its fine my drawing really sucks too so yeah...  Details Reply Post time 2018-12-5 07:19
Reply Support Not support

Use magic Report

3

Threads

20

Posts

175

Credits

Lv.3 Junior Member

Rank: 2

Credits
175
7#
Post time 2018-12-5 06:56:28 From the mobile phone | Show the author posts only
How come some  ros new items be a winner. Lol
Reply Support Not support

Use magic Report

49

Threads

453

Posts

1533

Credits

Elite Survivor

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

Credits
1533
8#
Post time 2018-12-5 07:04:44 | Show the author posts only
Thank you and congrats everyone ♥

Comments

OMG,... Thanks much admin for appreciating my work! Thanks much, all the hard work, time and thinking is worth it! Gold winner here and Silver in Thanks Giving contest! looking forward to join the ne  Details Reply Post time 2018-12-8 07:12
OMG,... Thanks much admin for appreciating my work! Thanks much, all the hard work, time and thinking is worth it! Gold winner here and Silver in Thanks Giving contest! looking forward to join the ne  Details Reply Post time 2018-12-8 07:04
Reply Support Not support

Use magic Report

4

Threads

352

Posts

1294

Credits

Lv.5 Senior Member

Rank: 4

Credits
1294
9#
Post time 2018-12-5 07:09:18 | Show the author posts only
OMG,... Thanks much admin for appreciating my work! Thanks much, all the hard work, time and thinking is worth it! Gold winner here and Silver in Thanks Giving contest! looking forward to join the new contest Prime Artist! to all the winners and participant! congrats and we keep on joining and give them and help them for more ideas for ROS future! Godbless yall! Thanks much again ROS! #CheatersGoAway

Comments

OMG,... Thanks much admin for appreciating my work! Thanks much, all the hard work, time and thinking is worth it! Gold winner here and Silver in Thanks Giving contest! looking forward to join the ne  Details Reply Post time 2018-12-8 07:01
OMG,... Thanks much admin for appreciating my work! Thanks much, all the hard work, time and thinking is worth it! Gold winner here and Silver in Thanks Giving contest! looking forward to join the ne  Details Reply Post time 2018-12-8 06:58
Congrats man! you earned it. Please join the next event. :)  Details Reply Post time 2018-12-5 20:24
Reply Support Not support

Use magic Report

39

Threads

112

Posts

386

Credits

Lv.3 Junior Member

Rank: 2

Credits
386
10#
Post time 2018-12-5 07:19:50 From the mobile phone | Show the author posts only
Cuno replied at 2018-12-5 06:54
Oh my god, i have failed for this time to be a winner. Lol

Same , tfw you didnt go to school for 2 days to think of an idea and draw and explanations and you only got lucky winners well i guess its fine my drawing really sucks too so yeah...

Comments

OMG,... Thanks much admin for appreciating my work! Thanks much, all the hard work, time and thinking is worth it! Gold winner here and Silver in Thanks Giving contest! looking forward to join the ne  Details Reply Post time 2018-12-8 07:00
@Tisquaredman @Viper88 By letting cheaters/plagiarizers (Sizzlinggulaman) win, you guys are letting hard workers like her doubt themselves. She should get a higher reward and sizzlinggulaman to be ba  Details Reply Post time 2018-12-5 09:49
Reply Support 1 Not support 0

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register immediately

Points Rules

Privacy Policy, Terms and Conditions
©1997-2017 NetEase, Inc.All Rights Reserved