Register immediately
View: 19|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

Pista de senha misteriosa (Mysterious password)

[Copy link]

1

Threads

1

9

Credits

Lv.2 Fresh Member

Rank: 1

Credits
9
Jump to specified page
The Landlord
Post time 2020-3-10 20:19:40 From the mobile phone | Show the author posts only Reply Awards |Descending |Read mode
PORTUGUÊS:
Olá, venho perguntar aos outros jogadores se sabem algo sobre uma suposta "senha resetada". Eu estava na zona de comércio com um amigo, quando resolvi tentar subir em um dos prédios enquanto esperava, subi por um tipo de cano que liga o chão ao prédio, e lá em cima achei um papel no chão, tinha a opção "analisar pistas" e quando apertei apareceu um papel na minha tela, escrito "senha resetada" e com 5 asteriscos. Ex.: *****

Nem eu e nem meu amigo encontramos alguma coisa sobre essa senha, e nem soubemos de outras pistas, o que essa senha abre, o que ela acessa, se são números, letras... Nada.

Mais alguém já achou esse papel? Alguém tem algo para discutir sobre o assunto?

Servidor: Grit116 na zona EUR

ENGLISH:

Hello, I am going to ask the other players if they know anything about a supposed "reset password".  I was in the shopping area with a friend, when I decided to try to climb one of the buildings while waiting, I went up by a type of pipe that connects the floor to the building, and up there I found a piece of paper on the floor, I had the option "to analyze clues  "and when I pressed it a paper appeared on my screen, written" password reset "and with 5 asterisks.  Ex .: *****

Neither me nor my friend found anything about this password, nor did we know of any other clues, what that password opens, what it accesses, if they are numbers, letters ... Nothing.

Has anyone else found this role?  Does anyone have anything to discuss on the subject?

Server: Grit116 in the EUR zone
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register immediately

Points Rules